Misiune post: gestiunea corespondenței, asigurarea suportului informațional pentru clienți în cadrul InfoBCR
Responsabilităţi
• Gestionează corespondența de intrare și de ieșire din Bancă
• Repartizează corespondența primită în interiorul Băncii conform destinației
• Preia apelurile telefonice prin serviciul InfoBCR
• Direcționează apelurile telefonice către persoanele din interiorul Băncii după caz
• Primește și transmite mesajele e-mail primite prin InfoBCR către persoanele de competența cărora ține soluționarea problemei
• Gestionează relațiile cu clienții în cadrul InfoBCR
• Oferă informații clienților prin telefon sau e-mail conform solicitărilor primite
• Gestionează canalele de comunicare (telefon, e-mail) în conformitate cu obiectivele de calitate și eficiență stabilite
Cerințe față de candidați
• Studii superioare economice
• Experienţă bancară minim 2 ani, preferabil în domeniul comunicării cu clienții prin telefon
• Cunoașterea PC la nivel de utilizator mediu (MS Office)
• Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj
Profilul candidatului
• Capacitate de analiză a cerințelor clienților
• Orientare spre servirea clienților
• Responsabilitate şi implicare
• Abilități de gestionare eficientă a timpului
• Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md. Vor fi contactate doar persoanele selectate.
Banca Comerciala Română Chişinău S.A. is a universal commercial bank, established in the Republic of Moldova on October 22, 1998. The single shareholder of the bank is BCR SA, the leading banking organization in Romania; member of Erste Group, one of the largest financial providers in Central and Eastern Europe.
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Job Center