Departament: Comercial
Rol: Să conduca, organizeze, coordoneze si controleze activitatea echipei ȋn scopul realizării bugetului de vînzări şi a indicatorilor de afacere ai Companiei CCH Moldova.
Responsabilități:
• Să coordoneze si sa conduca echipa sa pentru dezvoltarea clienţilor şi a zonei ȋn scopul realizării indicatorilor de afacere ai Companiei si al bugetului de vînzări.
• Sa declanseze procedura disciplinara, conform procedurilor interne, in cazul Telesales Operatorilor ne-performanti.
• Sa controleze si sa optimizeze indicatorii de afacere (vanzari, strike rate, penetratie, credit, etc.)
• Să conduca echipa sa astfel incat Telesales Operatorii sa acţioneze telefonic folosindu-şi toate cunoştinţele de vînzare şi negociere dobîndite, pentru a creşte volumul vînzărilor produselor Companiei şi pentru a realiza penetratia cu toată gama adecvata de produse.
• Să execute ȋn computer (PC), complet, corect şi la timp, toate survey-urile la clienți (ex.: survey satisfactie clienti), precum şi rapoartele cerute pentru echipa sa si/sau clientii din zona sa.
• Să coordoneze echipa sa in efectuarea vînzarii produselor către clienți pe mărcile şi ambalajele corespunzătoare, în cantitati/stocuri suficiente, în conformitate cu regulile specifice ale Companiei. referitoare la canalele comerciale şi conform obiectivelor comerciale stabilite prin bugetul de vînzări.
Criterii Eligibilitate:
• Diploma de bacalaureat și diploma de studii superioare.
• Abilități PC (MS Office, SAP).
• Experiență în Telesales de minim 12 luni .
• Abilități medii de limba engleză.
• Cunoașterea limbii române și limbii ruse este obligatorie.
Valori / Atitudini:
• Autenticitate.
• Excelenţă.
• Invăţare.
• Grijă faţă de oameni.
• Performăm împreună.
• Câştigăm cu clienţii.
Abilități soft:
• Planificare și organizare.
• Orientare spre client și spre obținerea rezultatelor.
• Luarea deciziilor și rezolvarea problemelor.
• Coaching, feedback, motivarea echipei.
• Comunicare, convingere & influențare.
Abilități tehnice:
• Planificarea teritoriului și a rutelor.
• Cunoștințe financiare.
• Excelență operațională.
• Vânzare și negociere.
• Construire relații cu clienții.
Dacă eşti interesat – aplică online şi expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com, te rugăm să specifici poziția pentru care aplici.
Coca-Cola HBC is one of the largest bottlers of non-alcoholic beverages in Europe. Operating in 28 countries with a total population of more than 550 million, Coca-Cola HBC was created in August 2000 with the merger of the Athens-based Hellenic Bottling Company S.A. with Coca-Cola Beverages plc. Coca-Cola HBC|s product line includes carbonated (CSD) and non-carbonated (non-CSD) soft drinks, juices, water, sports and energy drinks, and ready-to-drink beverages such as teas and coffees. With a geographical range that stretches from the Republic of Ireland to the eastern-most parts of Russia, and from Estonia to Nigeria, Coca-Cola HBC is focused on meeting the demands and local tastes and cultures of all of its markets. The key ingredient in the company|s performance is the commitment, enthusiasm and total dedication of every management member and of the more than 41,000 Coca-Cola HBC employees. Coca-Cola HBC is committed to cultivating a diverse, rewarding culture that encourages people to develop to their fullest potential.
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Job Center