INCASO, lider pe piața de Colectare a Datoriilor, lansează, în premieră absolută pentru R. Moldova, o campanie inedită. În perioada 10 mai – 10 iulie, abonații Unite și Orange sunt îndemnați să verifice dacă au sau nu datorii administrate de INCASO. Tot ce e necesar să facă este să expedieze un SMS cu codul personal din buletin (lung de 13 cifre) la numărul scurt 2131. Timp de 24 de ore un operator INCASO v-a oferi un răspuns la solicitarea primită.
Acțiunea în cauză se înscrie în șirul întreg de activități sociale la care INCASO este și va fi prezent și face parte din Campania de comunicare adresată persoanelor cu datorii neperformante. “Scopul acestei campanii este de a apropia INCASO de populație. Dorim să demonstrăm ca suntem o companie transparentă, unul din obiectivele noastre fiind susținerea debitorului”, a precizat Veaceslav Mîrza, directorul general INCASO.
INCASO nu doar recuperează datorii, dar și oferă soluţii financiare debitorilor, în primul rând în formă de acorduri de plată eşalonată, care stopează calculul penalităţilor şi permite debitorilor să achite datoriile în condiţii avantajoase, individualizate.
INCASO este specializată în colectarea datoriilor neperformante și are misiunea de a îmbunătăți cultura plăților şi nivelul de educație financiară în rândul populației şi al agenților economici.
INCASO, is a leader in mass-market debt collection services that propose debt collection / claims recovery.In 2011 and 2012, INCASO was designated by the Chamber of Commerce and Industry of the Republic of Moldova, the brand of the year. In 2012, INCASO has successfully passed the Quality Audit in accordance with ISO 9001: 2008. INCASO is the founding member of the Employers Association of Debt Collection Companies EADCC -www.apcd.md.
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Members & Partners News