La Chișinău s-a desfășurat cel mai important eveniment de comerț electronic și marketing digital din ECE
Cel mai important eveniment de comerț electronic și marketing digital din Europa Centrală și de Est (ECE) - GPeC Summit: E-Commerce & Digital Marketing – s-a desfășurat joi, 22 iunie 2023, în premieră la Chișinău, în parteneriat cu GPeC România.
GPeC Summit: E-Commerce & Digital Marketing a întrunit aproximativ 400 de participanți, inclusiv cinci experți internaționali de top și 16 profesioniști autohtoni și a inclus: conferință, expoziție, recepție cu reprezentanți ai celor mai importante companii de profil din România și Republica Moldova.
"Vânzările online au început să se dezvolte în Republica Moldova un pic mai târziu decât în alte țări. Ne dorim să dezvoltăm comerțul electronic, capacitatea de a vinde pe online, să devenim competitivi cu produsele noastre pe piețele externe, dar și să oferim cumpărătorilor moldoveni bunurile importate prin comerț electronic", a menționat Mila Malairău, directorul executiv al AmCham Moldova, în deschiderea evenimentului.
„Tehnologia evoluează într-un ritm atât de alert încât, chiar dacă suntem la început de drum în Republica Moldova, recuperăm destul de rapid decalajul. Moldova are un potențial foarte mare de a crește, iar antreprenorii înțeleg cu adevărat că online-ul este un canal de care dacă te ocupi îți aduce la un moment dat mai multe vânzări decât offline-ul și cu un efort ceva mai mic”, a remarcat Andrei Radu, CEO & fondatorul GPeC, dar și moderatorul conferinței.
Agenda evenimentului s-a axat pe oportunitățile și provocările pieței autohtone, principalele instrumente și canale de marketing pentru creșterea ratei de conversie și a vânzărilor online, istorii de succes ale antreprenorilor moldoveni. Totodată, au fost abordate și aspecte legate de cheia succesului în comerțul electronic și marketingul digital, strategiile și comportamentele performerilor de top în spațiul digital, diverse studii de caz, recomandări și sfaturi practice.
La expoziția afacerilor online și a furnizorilor de servicii de comerț electronic și marketing digital și-au prezentat ofertele opt companii.
Evenimentul a fost organizat de AmCham Moldova și Alianța Întreprinderilor Mici și Mijlocii din Moldova (AIM) în parteneriat cu GPeC România și Proiectul Tehnologiile Viitorului în Moldova, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie, și cu susținerea partenerului principal: Fan Courier și a partenerului premium: maib.
Pentru detalii: Elena Buzu, director adjunct, AmCham Moldova, tel.: 068365777, precum și https://www.gpec.ro/gpec-republica-moldova/agenda/
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest AmCham News