Profilul candidatului:
Cerințe:
• Studii universitare - economice/comerciale/ tehnice;
• Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani (in companii internationale constituie un avantaj);
• Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
• Utilizator confident de PC;
• Abilitati de negociere;
• Abilitati de comunicare si influienta;
• Abilitati de gestionare eficienta a timpului de munca/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcinilor si responsabilitatilor.
• Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
Responsabilități:
• Elaborarea documentelor de achizitii (cereri de oferta, comenzi, contracte) in conformitate cu cerintele legale/standardele implementate.
• Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achizitii.
• Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuarii platilor si receptionarii bunurilor contractate de la furnizori.
• Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
• Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.
Alte cerințe:
• Integritate;
• Deschidere la aliniere la standarde ridicate de SSM;
• Abilitati analitice, spirit proactiv in solutionarea problemelor;
• Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
• Disponibilitate de a locui in orasul Rezina.
Beneficii:
• Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
• Pachet social si salarial atractiv
Dacă te identifici cu profilul dat si ești interesat sa te alaturi echipei noastre, expediază CV-ul detaliat, la adresa: recrutare-mda@lafargeholcim.com,
tel. (+373) 254 55-272, fax. (+373) 254 55-549, web: www.lafarge.md
Vor fi contactate doar pesoanele selectate pentru interviu.
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Job Center