Profilul candidatului:
Cerințe:
• Studii universitare - economice/ comerciale/ tehnice;
• Experiență în domeniul achizițiilor de minim 3 ani (în companii internaționale constituie un avantaj);
• Cunoașterea limbilor româna, rusa și engleza la un nivel avansat;
• Utilizator confident de PC;
• Abilități de negociere;
• Abilități de comunicare și influență;
• Abilități de gestionare eficientă a timpului de muncă/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcilinor si responsabilitatilor.
• Apt să lucreze în mod individual și să asigure o colaborare bună cu furnizorii (clienții).
• Deschidere la un program flexibil de lucru;
• Disponibilitate de a locui în Rezina.
Responsabilități:
• Elaborarea documentelor de achiziții (cereri de ofertă, comenzi, contracte) în conformitate cu cerințele legale/standardele implementate.
• Urmărirea și respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achiziții.
• Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuării plăților și recepționării bunurilor contractate de la furnizori.
• Evaluarea și selectarea furnizorilor în baza prețurilor, calității produselor oferite, a termenelor și condițiilor de livrare / plată.
• Rezolvarea reclamațiilor sau neclarităților apăraute în relații cu furnizorii.
Beneficii:
• Mediu de lucru plăcut;
• Salariu și pachet de beneficii atractiv
Dacă te identifici cu profilul dat si ești interesat sa te alaturi echipei noastre, expediază CV-ul detaliat, la adresa: recrutare-mda@lafargeholcim.com , tel. (+373) 254 55-272, fax. (+373) 254 55-549, www.lafarge.md
Vor fi contactate doar pesoanele selectate pentru interviu.
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Job Center