Asistent Director

  • 14.09.2015

 Cerinţe faţă de candidat:

- studii superioare;
- abilităţi excelente de operare a instrumentelor Microsoft Office;
- cunoașterea limbilor română, rusă și engleză la nivel avansat;
- responsabilitate, sociabilitate;
- nivel înalt de organizare personală;
- capacitatea de a stabili sarcinile prioritare şi a de a îndeplini sarcinile în termenele limită;
- abilitate de a executa simultan sarcini multiple;
- experienţa de muncă într-un post similar minim 1 an reprezintă un avantaj.

Principalele sarcini de muncă:

- activități de secretariat, logistice și administrative;
- gestionarea apelurilor telefonice și evidența corespondenței;
- menţinerea, arhivarea şi actualizarea documentelor de uz intern;
- efectuarea traducerilor şi redactarea din/în limbile engleză, română, rusă a documentelor necesare întreprinderii, directorului executiv;
- asigurarea logisticii aferente deplasărilor (rezervări bilete transport, camere hotel).

Persoanele interesate pot trimite CV-ul cu poză, cu indicarea postului pentru care optează și a sursei de informare despre postul vacant la adresa de e-mail: cariera@microinvest.md sau fax 022 25 00 21. Departamentul Resurse Umane, tel.: 022 25 00 26. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.

 

Compania oferă angajare oficială, pachet social obligatoriu, pachet de remunerare motivant, training-uri de specialitate și oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti financiari.

 

Microinvest
Microinvest

MICROINVEST is a microfinance organization launched in April 2003 with the purpose to provide competitive financial solutions to small businesses (micro, small, medium (MSMEs) and cooperatives) and individuals in order to develop entrepreneurship, create new jobs, and raise the life standard of citizens while providing satisfactory returns to shareholders. MICROINVEST provides loans to MSMEs as follows: Simplus < 70 000 lei; Simplus Plus <125 000; Start 125 001 - 300 000 lei; Forte > 300 001 lei.

Latest Job Center