Manager Logistică

  • 11.03.2017

Profilul candidatului:

Educație și experiență:

- Studii superioare: logistica, stiinte economice, drept;
- Experiență în organizarea activităților de transport rutier și feroviar (cunoașterea specificului si a transportului feroviar ar constitui un avantaj);

Abilități:

- Cunoasterea cadrului legislativ si normativ aferent transportului de marfuri; legislatia fiscala si vamala;
- Vorbire fluenta in limbile: romana, rusa si engleza;
- Utilizator increzut PC – MS Office, deschidere pentru a invata operarea sistemelor ERP si logistice;
- Cunoasterea corespondentei si etichetei de afaceri;
- Abilitati de negociere, gandire analitica si strategica;
- Permis de conducere, categoria B.

Responsabilități:

- Planifica, coordoneaza, optimizeaza activitatile de logistica inbound si outbound;
- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile membrilor echipei de Logistica;
- Asigura colaborarea eficienta cu alte departamente: vanzari, marketing, achizitii, industrial, fara a se limita la acestea;
- Gestioneaza transportul pentru livrarile export si import, coreleaza fluxurilor interne si externe, inclusiv si cu transportatorii terti;
- Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier / feroviar / maritim / aerian;
- Urmareste si asigura trasabilitatea indicatorilor cantitativi, calitativi, de livrare si incarcare in timp, costuri de transport, precum si eficienta flotei utilizate;
- Urmareste si asigura trasabilitatea indicatorilor de Sanatate si Securitate in Munca (SSM) aferente activitatilor de transport;
- Gestioneaza si intretine parteneriatul cu firmele de transport contractante, companii de expeditie, brokeri vamali precum si cu instituriile publice (vama, CCI, etc.);
- Se implica in investigarea si rezolvarea reclamatiilor clientilor aferente activitatii de logistica;
- Ofera consultanta si suport celorlalte departamente cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii s.a.;
- Coordoneaza baza de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare;
- Coordoneaza si monitorizeaza activitatile terminalului saci din Comrat -- SSM, managment stocuri ciment si paleti si management costuri;
- Management al proiectelor speciale (IVMS, optimizare transport, optimizare costuri, altor proiecte lansate de Grupul LafargeHolcim, etc);
- Pregatire a caietelor de sarcini aferente contractarii transportului si participarea la negocierea serviciilor de transport si managementul contractelor;
- Pregatire a caietelor de sarcini aferente contractarii serviciilor de brokeraj, participarea la negociere si managementul contractelor.

Alte cerințe:

- Integritate;
- Deschidere la aliniere la standarde ridicate de SSM;
- Orientare catre client;
- Experienta de lucru in organizarea activitatilor de logistica;
- Abilitati de conducere si gestiune a echipei din subordine;
- Abilitati analitice, spirit proactiv in solutionarea problemelor;
- Abilitate de a lucra independent;
- Adaptare la un program de lucru flexibil, deplasari de serviciu;
- Disponibilitate de a locui in orasul Rezina.

Beneficii:

- Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca si dezvoltare profesionala
- Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti.
- Pachet social si salarial atractiv

Dacă te identifici cu profilul dat si ești interesat sa te alaturi echipei noastre, expediază CV-ul detaliat, la adresa: recrutare-mda@lafargeholcim.com, tel. (+373) 254 55-272, fax. (+373) 254 55-549, web: www.lafarge.md

Vor fi contactate doar pesoanele selectate pentru interviu.

Latest Job Center