Client Service Manager

  • 27.05.2016

Misiune post: gestiunea relaţiilor cu clienţii companiei. Interacţiunea cu clienţii şi soluţionarea solicitărilor parvenite.

Responsabilități specifice:

- Înregistrează clienţii în baza de date, formează dosarele de leasing şi gestionează documentele primite de la client- Acordă consultanţă clienţilor privind condiţiile şi contractele de leasing/ asigurări
- Soluţionează, în limita competenţelor, solicitările clienţilor
- Conlucrează cu toate departamentele Societăţii în vederea rezolvării solicitărilor Clienţilor
- Operează şi procesează datele din sistemul intern de evidenţă a contractelor de leasing
- Este responsabil de organizarea și monitorizarea asigurării obiectelor de leasing
- Efectuează alte sarcini de serviciu delegate

Profilul candidatului:


- Experiență de minim 2 ani în domeniul economico-financiar/ Consumer Service
- Studii superioare în domeniul economic şi/ sau juridic
- Înțelegerea în detaliu a activităţii companiei de leasing, cunoașterea procedurilor de bază și etapele tranzacției de leasing
- Excelente aptitudini de comunicare și negociere
- Cunoașterea PC la nivel avansat
- Auto-organizare, gestionarea timpului personal și a priorităților de lucru
- Gândire analitică, abilități de determinare a problemelor și rezolvarea acestora
- Abilități de autoinstruire şi acumulare a cunoștințelor noi
- Capacitatea de a fi responsabil şi de a-şi asuma responsabilitatea în luarea deciziilor
- Capacitatea de a depăşi situaţii dificile şi de conflict

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV, până la data de 11.08.2016, la adresa de e-mail: vacancies@leasing.md 
Vor fi contactate doar persoanele selectate!

MAIB-Leasing
MAIB-Leasing

MAIB-Leasing S.A. - One of the largest leasing companies in the Republic of Moldova. The unique shareholder is BC Moldova Agroindbank - one of the largest and stable banks of the Republic of Moldova. The company was founded in 2002 with the aim of developing successful European types of financial services - Leasing. Maib-Leasing|s strategy has been initially focused on leadership in its segment, so the company is positioning itself as the most effective leasing institute. Its assets are its reputation and employees. Its task is to establish a positive working environment based on integrity, teamwork and respect in which each is personally liable for what he does. Maib-Leasing|s leadership comes from its ability to effectively manage ourselves and the provision of services to our clients. Our goal is rational and efficient execution of all that we undertake. With Maib-Leasing, clients can quickly and easily complete a purchase in a lease for any amount or get quality advice on issues related to leasing. In February 2011, MAIB-Leasing S.A. has received ISO9001: 2009 certificate.

Latest Job Center