Cerinte:
Studii universitare – economice/comerciale/ tehnice;
Experienta in domeniul achizitiilor de minim 3 ani (in companii internationale constituie un avantaj);
Cunoasterea limbilor romana, rusa si engleza la un nivel avansat;
Utilizator confident de PC
Abilitati de negociere;
Abilitati de comunicare si inflienta;
Abilitati de gestionare eficienta a timpului de munca/ respectarea termenelor-limita de raportare/executare a sarcilinor si responsabilitatilor.
Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
Deschidere la un program flexibil de lucru;
Disponibilitate de a locui in Rezina.
Responsabilitati:
Elaborarea documentelor de achizitii (cereri de oferta, comenzi, contracte) in conformitate cu cerintele legale/standardele implementate.
Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor de achizitii.
Colaborarea cu serviciile colaterale despre necesitatea efectuarii platilor si receptionarii bunurilor contractate de la furnizori.
Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
Rezolvarea reclamatiilor sau neclaritatilor aparaute in relatii cu furnizorii.
Beneficii:
Mediu de lucru placut;
Salariu si pachet de beneficii atractiv
Candidaţii interesaţi sunt rugaţi să trimită un CV in limba romana / engleza
în adresa Lafarge Ciment (Moldova) S.A.:
MD-5400 or. Rezina, str. Viitorului 1,
Departamentul Resurse Umane,
tel. (+373) 254 55-507,
fax. (+373) 254 55-459,
e-mail: ciment.rezina@lafarge.com
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Job Center