Manager pe produse CLIPRI, Departamentul comercial

  • 01.10.2014

Cerinte fata de candidat:

· Studii economice superioare complete ;

· Cunoaşterea limbii de stat. Cunoaşterea limbilor străine (rusă, engleză);

· Cunoaşterea calculatorului la nivel de utilizator avansat;

· Cunoaşterea produselor bancare şi politicilor tarifare şi de cost;

· Cunoştinţe temeinice privind legislaţia bancară;

· Capacităţi analitice şi de previziune;

· Capacitate de a percepe şi de a estima riscul aferent activităţii bancare;

· Abilităţi de a lucra în echipa, comunicabilitate, flexibilitate, bună capacitate de organizare;

· Experienţa de lucru în sistemul bancar , minim 2 ani

Cerinte fata de post:

· gestionarea produselor şi serviciile bancare

· asigurarea comunicării rapide şi eficiente între reţea şi centrală cât priveşte activitatea comercială cu clienţii CLIPRI ai băncii;

· elaborarea şi implementarea produselor şi serviciilor bancare noi, dezvoltarea continuă a produselor bancare existente;

· elaborarea şi implementarea programelor de loialitate a clienţilor existenţi CLIPRI în scopul dezvoltării relaţiilor cu aceştia şi de a vinde mai mult unui client (cross-selling);

· elaborarea regulamentelor, procedurilor şi instrucţiunilor interne ale Băncii ce ţin de produsele bancare CLIPRI;

· elaborarea şi gestionarea tarifelor/comisioanelor aferente produselor şi serviciilor CLIPRI, şi asigurarea atractivităţii pentru client a produsului şi serviciului prestat de Bancă din punct de vedere al calităţii şi al tarifelor şi comisioanelor aplicate;

· stimularea şi înviorarea comercială a tuturor unităţilor de vânzare a produselor CLIPRI;

· realizează analize lunare privind evoluţia produselor CLIPRI, monitorizează procesele de vânzare a produselor din oferta COMERŢBANK, analizează acestea din punctul de vedere a paşilor consecutivi, determină locurile înguste şi contribuie la perfecţionarea proceselor de vânzare;

· monitorizează îndeplinirea de către punctele de vînzări a obiectivelor trasate pentru produsele comerciale CLIPRI,;

· asigurarea în colaborare cu alte subdiviziuni implicate, formarea şi instruirea personalului din Reţea în domeniul legat de activitatea comercială, produsele şi serviciile prestate.

· vizitarea regulată a filialelor şi reprezentanţelor cu scopul acordării suportului practic în impulsionarea vînzării produselor şi serviciilor CLIPRI şi îndeplinirii obiectivelor trasate în planul business.

· defineşte strategia comercială şi administrează relaţiile comerciale cu Partenerii, persoanele şi organizaţiile din afara Băncii în cadrul businessului dat;

Persoanele interesate pot expedia CV-ul pe e-mailul secretary@comertbank.md cu mențiunea Manager pe produse CLIPRI

Comertbank
Comertbank

CB " COMERŢBANK " JSC offers full line of banking products and financial services in the Republic of Moldova. The main focus of the banking activity is corporate business servicing. The Bank strives to deal with the companies, their owners and managers that are focused on successful development, who are socially and financially responsible, who perfectly comply with their obligations and legal requirements. Among Bank clients there are representatives of various business sectors: industrial, investment, pharmaceutical, agricultural and commercial enterprises. The Bank expands cooperation with foreign partners. The existence of correspondent relations with foreign banks permits to execute rapidly and qualitatively international payments for Bank clients. Steady growth of Bank’s opportunities is based on the Bank development strategy, adopted by the shareholders, who for the last 5 years has been directed all the profit to the development and improvement of the Bank. The Bank positions itself as a modern bank with a large network, oriented to collaborate with small and medium corporate business, able to provide a wide range of high technology services to modern technologies related to banking cards, electronic money, telebanking and Web-site banking. The effectiveness of Bank activity is achieved first of all by means of managerial competence and high qualification of the staff. Perfection of technical equipment of the Bank, as well as development of new informational technologies permits to expand the range of services and to carry out the client servicing at a high level. As the result, the continuing improvement of service quality and optimization of internal business processes and technologies give to the Bank a clear perspective of development and success.

Latest Job Center