„Generația Inteligenței Financiare” - Campanie Națională de educație financiară dedicată elevilor (VIDEO)

  • 15.03.2021

Ministerul Educației Culturii și Cercetării al Republicii Moldova în parteneriat cu Junior Achievement Moldova, Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supraveghere a Pieței, Camera de Comerț Americană din Moldova cu suportul organizației de creditare nebancară „Iute Credit” lansează campania națională de educație financiară destinată elevilor cu genericul „Generația Inteligenței Financiare”. Proiectul educațional își propune să consolideze cunoștințele copiilor, cu vârsta cuprinsă între 7-18 ani, în domeniul financiar, în vederea gestionării eficiente a banilor.
____________________________________________________________________________________________________________________

Campania „Generația Inteligenței Financiare” reprezintă continuitatea proiectului dedicat educației financiare „Află Totul despre Bani”, desfășurat în perioada octombrie 2019 – decembrie 2020.
______________________________________________________________________________________________________________________

„Campania pe care o lansăm acum reprezintă o provocare și mai responsabilă deoarece are în prim-plan deprinderile și obiceiurile financiare sănătoase ale elevilor. Spre deosebire de campania trecută, actuala are drept țintă un public special care necesită o instruire timpurie, încă de pe băncile școlii, pentru a crea o generație de adulți responsabili din punct de vedere financiar”, consideră Lilian GUZUN, CEO Iute Credit Moldova.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Proiectul „Generația Inteligenței Financiare” va oferi accesibilitate elevilor din țară la unele materiale educaționale care vor putea fi utilizate în format digital, acesta fiind și unul din scopurile de bază ale campaniei.

______________________________________________________________________________________________________________________

Textul integral & Video poate fi accesat aici

Latest AmCham in Media