AmCham Moldova și-a exprimat recomandările referitor la conținutul pliantelor informative elaborate de Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale pe subiectul medicamentelor generice și celor originale.
În particular, s-a accentuat că orice campanie de educare a publicului larg implică efectuarea unor cheltuieli de resurse financiare din fonduri publice și urmează a fi fundamentată din punct de vedere al oportunității și necesității acesteia. Așa fiind, în contextul în care produsele generice constituie 80% din medicamentele înregistrate în Republica Moldova, nu se conturează clar scopul diseminării materialelor informative în susținerea acestui segment de piață.
De asemenea, s-a semnalizat lipsa de obiectivitate și referințe la date statistice/studii adecvate în expunerea unui set de afirmații, prezentându-se propuneri de modificare a conținutului broșurilor în vederea informării echidistante a consumatorului.
Pentru mai multe detalii accesați aici
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
Latest Advocacy on the Go