AmCham Moldova și-a exprimat recomandările referitor la conținutul pliantelor informative elaborate de Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale pe subiectul medicamentelor generice și celor originale.
În particular, s-a accentuat că orice campanie de educare a publicului larg implică efectuarea unor cheltuieli de resurse financiare din fonduri publice și urmează a fi fundamentată din punct de vedere al oportunității și necesității acesteia. Așa fiind, în contextul în care produsele generice constituie 80% din medicamentele înregistrate în Republica Moldova, nu se conturează clar scopul diseminării materialelor informative în susținerea acestui segment de piață.
De asemenea, s-a semnalizat lipsa de obiectivitate și referințe la date statistice/studii adecvate în expunerea unui set de afirmații, prezentându-se propuneri de modificare a conținutului broșurilor în vederea informării echidistante a consumatorului.
Pentru mai multe detalii accesați aici
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
Latest Advocacy on the Go