Brand Manager

  • 15.08.2018

Rogob este în căutarea unui coleg/unei colege pentru a suplini funcţia de Brand Manager.

În rolul de Brand Manager vei asigura implementarea politicilor de marketing, prin promovarea brandurilor companiei, vei genera strategii destinate creșterii cotei de piață și reputației brandurilor, îmbunătățirii satisfacției clienților și sporirii nivelului vânzărilor.

Responsabilități:

-implementarea strategiei de brand, asigurând realizarea profitului estimat de companie
-stabilirea obiectivelor de promovare a brandului, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, asigurând îndeplinirea acestora
-elaborarea, planificarea și monitorizarea bugetelor pentru brandurile alocate
-coordonarea activităților de promovare a brandurilor desemnate
-analiza informațiilor obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe și produse
-identificarea oportunităților de creare a noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente
-organizarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de promovare a noilor branduri
-generarea și implementarea activităţilor de marketing necesare pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectele de re-branding
-coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi, împreună cu echipele de vânzări din linia de business

Cerințe:

-studii superioare
-experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG
-fluență în limbile romănă, rusă și engleză
-cunostințe avansate a pachetului MS Office, în special Excel și PowerPoint
-bune abilități de organizare a timpului și de prioritizare a activităților
-familiarizat cu termene-limită și realizarea sarcinilor simultane

Ce oferim:

-carieră într-o companie în expansiune continuă
-pachet salarial și social stimulativ
-mediu de lucru dinamic
-transport de serviciu

Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, transmite CV-ul și scrisoarea de intenții, cu specificarea funcției pentru care aplici, la hr@rogob.md

Rogob
Rogob

Rogob is one of the largest and modern producing companies of meat delicacies and sausages in Moldova. The company activity started in 1997, as a family business founded by husbands Rosca and has developed during the years, being today, a well known brand due to the traditional recipes and high quality products. In 2013, the company opened a modern factory in Moldova, which complies with all sanitary and European quality standards. Rogob products are sold in the most popular Moldavian supermarkets and in the own chain of stores, which currently counts 15 shops. Located in the village Goianul - Nou ( mun. Chisinau), the company|s production capacity exceeds 45-50 tones of finish goods in 24 hours. Rogob has a young and ambitious team which currently has around 450 employees.

Latest Job Center