Credit CMB
Principalele sarcini de muncă:
1. Responsabil de organizarea procesului de întocmire, verificare și expediere a tuturor tipurilor de raportări aferente activității, în termenele stabilite de legislație;
2. Coordonarea activităţii de evidenţă operativ – contabilă;
3. Coordonarea întocmirii documentelor contabile;
4. Coordonarea realizării bugetului de venituri şi cheltuieli;
5. Întocmirea rapoartelor de analiză şi diagnoză financiară;
6. Organizarea şi monitorizarea decontărilor.
Cerinţe:
1. Studii superioare finalizate în domeniul contabilităţii;
2. Respectarea normelor privind forma şi conţinutul rapoartelor elaborate;
3. Onestitate şi confidenţialitate faţă de toate persoanele cu care intră în contact în interes de serviciu;
4. Cunoştinţe şi experienţă practică în 1C v8.2 şi MS Office;
5. Experiență în ținerea evidenței contabile în domeniul microfinanțării va constitui un avantaj.
Candidaţii, care îndeplinesc toate cerinţele indicate mai sus, pot trimite CV-ul + foto, cu specificarea funcției la adresa de e-mail: info@credito.md
Sun | Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Latest Job Center