Specialist Recrutare și Dezvoltare

  • 20.01.2016

Departament: Resurse Umane și Relații Publice

Locaţie: Chișinău

Rol: Recrutarea şi selectarea celor mai buni oameni pentru organizaţie; asistenţă şi suport pentru integrarea noilor angajaţi în cadrul companiei; dezvoltarea şi coordonarea procesului de management al performanţei.

Responsabilități:

• Crearea, plasarea şi comunicarea anunţurilor pentru poziţiile vacante;
• Selectarea CV-urilor şi desfăşurarea interviurilor de verificare a competenţelor necesare, organizarea şi evaluarea candidaţilor în centrele de evaluare;
• Organizează desfăşurarea traning-urilor de iniţiere a angajaţilor noi şi menţine înregistrările în format electronic;
• Organizează şi/sau acordă suport în desfăşurarea training-urilor planificate, precum şi crearea acestora în SAP;
• Instruieşte şi asigură desfăşurarea procesului de Management al Performanţei;
• Evaluează furnizorii de training externi şi decide utilizarea furnizorilor externi, a şedintelor de team building, agenţiile / furnizorii de servicii de evaluare, negociază contractele cadru cu sprijinul Departamentului Achiziţii şi se asigură de evaluarea în permanenţă a serviciilor prestate;
• Raportează activităţile de instruire (Actualizare lunară a: bugetului, orelor de instruire, sesiunilor de instruire, participanților, KBI);
• Comunică procedurile de instruire și dezvoltare către angajați;
• Stabileşte regulile şi principiile programelor referitoare la training şi dezvoltare;
• Decide utilizarea instrumentelor de evaluare adecvate masurării eficienţei cursurilor;
• Răspunde de întregul buget de training şi recrutare;

Criterii Eligibilitate

• Studii superioare;
• Experienţă de cel puțin un 1 an în domeniul recrutare şi dezvoltare organizaţională;
• Engleză – nivel conversaţional; 
• Operare PC (MS Office);
• SAP (LSO; MBO) – avantaj;

Valori / Atitudini:

• Orientare spre client;
• Orientare spre obținere de rezultate;
• Abilități soft;
• Tenacitate
• Planificare și organizare;
• Capacitate de a lua decizii;
• Coaching;
• Fidelizare clienți;

Abilități soft:

• Orientarea spre obţinerea rezultatelor;
• Abilităţi de organizare şi planificare;
• Abilităţi de rezolvare a problemelor;
• Dezvoltarea capabilităţilor;
• Managementul schimbării;

Abilități tehnice:

• Dezvoltare organizaţională;
• Managementul Performanţei;
• Expertiză în evaluarea competenţelor;
• Sistemul de dezvoltarea profesională a angajaţilor;

Dacă eşti interesat – aplică online şi expediază CV-ul tău la adresa md.job@cchellenic.com, te rugăm să specifici poziția pentru care aplici.

 

 

Coca-Cola Hellenic Moldova
Coca-Cola Hellenic Moldova

Coca-Cola HBC is one of the largest bottlers of non-alcoholic beverages in Europe. Operating in 28 countries with a total population of more than 550 million, Coca-Cola HBC was created in August 2000 with the merger of the Athens-based Hellenic Bottling Company S.A. with Coca-Cola Beverages plc. Coca-Cola HBC|s product line includes carbonated (CSD) and non-carbonated (non-CSD) soft drinks, juices, water, sports and energy drinks, and ready-to-drink beverages such as teas and coffees. With a geographical range that stretches from the Republic of Ireland to the eastern-most parts of Russia, and from Estonia to Nigeria, Coca-Cola HBC is focused on meeting the demands and local tastes and cultures of all of its markets. The key ingredient in the company|s performance is the commitment, enthusiasm and total dedication of every management member and of the more than 41,000 Coca-Cola HBC employees. Coca-Cola HBC is committed to cultivating a diverse, rewarding culture that encourages people to develop to their fullest potential.

Latest Job Center