Capabilities Coordinator

  • 12.06.2014

DEPARTAMENT: Resurse Umane si Relatii Publice
RAPORTEAZA CATRE: Manager Resurse Umane si Relatii Publice
LOCATIE: Chisinau

Rol:
Recrutarea si selectarea celor mai buni oameni pentru organizatie; asistenta si suport pentru integrarea noilor angajati in cadrul companiei; dezvoltarea si coordonarea procesului de Management al performantei.

Responsabilităţi
• Crearea, plasarea si comunicarea anunturilor pentru pozitiile vacante;
• Selectarea CV-urilor si desfasurarea interviurilor de verificare a competentelor necesare; organizarea si evaluarea candidatilor in centrele de evaluare;
• Organizeaza desfasurarea traningurilor de initiere a angajatilor noi si mentine inregistrarile in format electronic;
• Organizeaza si/sau acorda suport in desfasurarea training-urilor planificate, precum si crearea acestora in SAP;
• Instruieste si asigura desfasurarea procesului de Management al Performantei;
• Evalueaza furnizorii de training externi si decide utilizarea furnizorilor externi, a şedintelor de team building, agentiile/ furnizorii de servicii de evaluare, negociaza contractele cadru cu sprijinul Departamentului Achizitii si se asigura de evaluarea in permanenta a serviciilor prestate;
• Raporteaza activitatile de instruire (Actualizare lunara a: bugetului, orelor de instruire, sesiunilor de instruire, participantilor, KBI ).
• Comunica procedurile de instruire si dezvoltare catre angajatii
• Stabileste regulile şi principiile programelor referitoare la training şi dezvoltare;
• Decide utilizarea instrumentelor de evaluare adecvate masurarii eficientei cursurilor;
• Raspunde de intregul buget de training si recrutare;
• Monitorizeaza in permanenta bugetul de training si recrutare pentru programele de dezvoltare a competentelor de baza si se asigura ca programele si cursurile derulate se incadreaza in limitarile bugetare ale anului in curs.
• Este responsabil de activitatea Centrelor de Dezvoltare, identificand nevoi in acest sens impreuna cu managementul senior si asigurandu-se de derularea in conditii de corectitudine si confidentialitate a acestora.

Criterii Eligibilitate, Valori / Atitudini, Abilitati
Criterii Eligibilitate
• Studii superioare;
• Experienta cel putin 1 an in domeniul recrutare si dezvoltare organizationala;
• Engleza – nivel conversaţional
• Operare PC (MS Office); SAP (LSO; MBO)

Valori / Atitudini:
• Autenticitate
• Excelenţă
• Învăţare
• Grija faţă de oameni
• Performăm împreună
• Cîştigăm cu clienţii

Abilităţi soft
• Orientat către Rezultate, Preseverenţă
• Abilităţi de comunicare şi prezentare
• Munca in echipa
• Abilitati de instruire

Abilităţi tehnice
• Dezvoltare organizationala
• Managementul Performantei
• Expertiza in evaluarea competentelor
• Sistemul de dezvoltarea profesionala a angajatilor

Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa: md.job@cchellenic.com cu mentiunea Capabilities Coordinator.

Data limită de aplicare: 1 Iulie, 2014

APLICA AICI


 

Coca-Cola Hellenic Moldova
Coca-Cola Hellenic Moldova

Coca-Cola HBC is one of the largest bottlers of non-alcoholic beverages in Europe. Operating in 28 countries with a total population of more than 550 million, Coca-Cola HBC was created in August 2000 with the merger of the Athens-based Hellenic Bottling Company S.A. with Coca-Cola Beverages plc. Coca-Cola HBC|s product line includes carbonated (CSD) and non-carbonated (non-CSD) soft drinks, juices, water, sports and energy drinks, and ready-to-drink beverages such as teas and coffees. With a geographical range that stretches from the Republic of Ireland to the eastern-most parts of Russia, and from Estonia to Nigeria, Coca-Cola HBC is focused on meeting the demands and local tastes and cultures of all of its markets. The key ingredient in the company|s performance is the commitment, enthusiasm and total dedication of every management member and of the more than 41,000 Coca-Cola HBC employees. Coca-Cola HBC is committed to cultivating a diverse, rewarding culture that encourages people to develop to their fullest potential.

Latest Job Center